Sunday 28 December 2014

Hilangkan Parut Jerawat cara Najihah Razali

Assalammualaikum,

Alhamdulillah blog yang saya bina khusus untuk anda yang mahu hilangkan parut jerawat mahupun parut chicken pox. Sudah tentu anda semua mahu dapatkan kulit yang cantik dan sihat bukan? Bosan dah diejek kawan sehingga menyebabkan tahap keyakinan merundum. Sila 'Follow' blog ini untuk dapatkan banyak tips istimewa dari saya yang telah memuaskan hati ramai pelanggan setakat ini.


Kenali Najihah Razali

Seorang yang sangat teruja tentang kecantikan terutama sekali kecantikan semulajadi tanpa make-up. Saya pernah mengalami masalah parut chicken pox yang teruk sekali. Ini kerana, semasa saya berumur 29 tahun baru kena chicken pox. Habis seluruh muka penuh dengan parut hitam dan sungguh jemu kerana terpaksa menyorokkan dengan bedak foundation.

cara hilangkan parut chicken pox
Ya saya pun pernah diejek oleh rakan pejabat kerana muka yang penuh parut chicken pox ini. Tak sanggup lagi melihat muka sendiri yang penuh parut ini, saya bertuah ditemukan dengan produk yang sangat berkesan. Dan yang pasti tiada sebarang bahan merbahaya yang boleh menghakis kulit dan beri kesan jangka panjang yang buruk.

Jadi suka saya nak kongsikan produk dan tips yang saya guna untuk anda yang mempunyai masalah yang sama macam saya, berparut dari chicken pox malah parut dari jerawat batu, parut jerawat pasir pun InsyaAllah boleh hilang asalkan anda konsisten dengan tips yang saya kongsikan.

Ok, jangan lupa 'Follow' blog ini ya dan mana-mana entry yang anda rasa bermanfaat dan menarik, sudilah kiranya tekan Button Like dan Share di Facebook, Twitter dan di mana sahaja.

Terima Kasih

Untuk pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya di ;

No Phone : 0123807024
BB Pin : 7B792BA3
Email : sitinajihah83@gmail.com
Facebook : Najihah Razali




0 comments:

Post a Comment