Sunday 4 January 2015

Hilangkan Jeragat di Muka Tanpa Perlu Berhabis Ribuan Ringgit

Assalammualaikum,

Jeragat di muka pun salah satu masalah kulit yang buat kulit muka jadi kurang menarik dan nampak tua. Lagi teruk kalau di usia muda dah penuh jeragat kan. Silap-silap status 'kakak' jadi status 'makcik'. Kalau anda jenis kulit kering tu, lagi lah jeragat senang nak hinggap. Jadi jaga-jaga ye.

jeragat muka

Tanda-tanda awal jeragat.

Nak tahu tak apa tanda awal jeragat? Cuba anda perhatikan tulang pipi anda. Adakah ianya kering dan semacam kulit meregang? Kalau ya, tak lama lagi lah tu jeragat nak keluar. Kenapa ini boleh terjadi? Antara faktor nya ialah;
  1. Malas cuci muka
  2. Pemilihan skin care yang salah sebelum ini.

Cara Hilangkan Jeragat dengan Berkesan dan Selamat

Tidak perlu lah berhabis ribuan ringgit untuk buat treatment menghilangkan jeragat ini. Sayang duit kan. Saya sendiri dulu hampir teruja dengan iklan yang ditawarkan oleh pusat kecantikan. Masa tu saya cuba untuk hilangkan masalah kulit kering pada tulang pipi, sebab tak mahulah sampai jadi jeragat pula kan. Tapi, tengok harga nya sampai ribuan ringgit untuk beberapa kali treatment sahaja, memang tak la hehehehe.

Nasib baik jumpa Set Kulit Shaklee ni, memang berjaya menghilangkan tanda awal jeragat pada muka , iaitu masalah kulit kering pada tulang pipi. 

1. Rawat Dari Dalam

Saya bukan sahaja fokus pada kebersihan kulit wajah, tetapi saya juga berusaha untuk merawat dari dalam. Dan memang teruja baca pengalaman orang lain, jeragat yang sekian lama di muka, memang semakin pudar selepas makan Set Kulit Jeragat ni. 

hilangkan jeragat di muka

Kombinasi ESP, Vita C, Vita E dan Zinc Complex memang sangat bagus untuk menghilangkan jeragat, menjadikan kulit muka lebih halus serta menjadikan tona kulit lebih sekata dan berseri-seri.

2. Jaga Kebersihan Kulit

Untuk penjagaan luaran pula, saya pilih skin care Enfuselle. Kalau nak tahu, dulu saya memang tak pentingkan cuci muka semua ni. Tu lah ambil mudah semasa muda, dah tua ni baru lah nak gelabah.

Saya pilih Enfuselle untuk kulit kering sebab masalah kulit kering pada tulang pipi saya ni. Alhamdulillah setelah konsisten sebulan, nampak perubahan yang positif. Dan lagi best hampir 6 bulan menggunakan masih ada lagi. Sangat jimat pakai set ini.

pencuci muka untuk kulit kering


Alhamdulillah, ramai yang berpuas hati sebab dapat mengurangkan masalah jeragat di muka ni. Antara himpunan Testimoni Set Kulit Shaklee yang anda boleh lihat.

Lega dapat jimat ribuan ringgit dari pergi ke beberapa sesi treatment di pusat kecantikan tu. Dengan set ni bukan sahaja kulit bertambah baik, tahap kesihatan pun bertambah baik. Jadi jika anda ada masalah jeragat mahupun masalah kulit yang lain, boleh ikhtiar dengan set kulit Shaklee ni. InsyaAllah puas hati. Kalau anda nak berusaha hilangkan jeragat di muka anda, boleh hubungi saya di 012-3807024. InsyaAllah saya akan beri konsultasi untuk dapatkan kulit yang lebih cantik dan sihat.

Selamat Bercantik-cantik.
This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment