Wednesday 31 December 2014

Menghilangkan Betis Bersisik Yang Semakin Teruk Dengan Hanya 45sen Sehari

Assalammualaikum,

Sukar untuk menghilangkan betis bersisik. Ya ianya tidak patut diambil ringan ye. Tak kan la kulit muka sahaja yang nak cantik kan, tapi betis, Ya Ampun bersisik teruk sekali. Bukan setakat suami tak lalu tengok, tapi kita sendiri pun rasa macam tak sudi nak pandang. Macammana nak buat, puas dah sapu berjenis-jenis losyen tetapi masih sama juga tiada perubahan. Nak tahu kenapa boleh jadi macam tu?

kulit bersisik

3 punca kulit bersisik yang anda perlu tahu

1. Kekurangan air. 

Air sangat penting untuk badan kita. Masalah kekurangan air boleh menyebabkan kulit kering dan bersisik. Jadi amat penting untuk pastika kita minum air kosong secukupnya. Ingat ya, minum 1liter air untuk setiap 25kg berat badan anda.

2. Tidak menjaga kebersihan kulit.

Semasa mandi kurang memberi tumpuan pada kebersihan kaki. Bakteria akan tinggal pada kulit kaki dan menjurus kepada masalah kulit di kawasan itu.

3. Anda kekurangan Biotin

Jika anda kekurangan Biotin, ianya antara punca utama kulit bersisik, tahu kah yang Biotin mampu memberi kelembapan pada kulit.


Kalau anda dapat jaga yang 3 ini, InsyaAllah dapat mengawal masalah kulit bersisik ni. Tunggu...minum air kosong ok, cuci kaki dengan bersih pun ok, tapi macammana nak dapatkan Biotin ni?

Mana nak dapatkan nya?

Ok jangan risau, tahu tak yang B-Complex Shaklee kaya dengan Biotin. Kalau nak tahu Biotin ni antara vitamin B yang sukar untuk didapatkan dan kosnya agak mahal. Dalam sebiji B-Complex ada sebanyak 150mcg Biotin di dalamnya. Cukup untuk membantu mengatasi masalah betis bersisik anda.

masalah betis bersisik

Sebotol B-Complex mempunyai 120biji pil dan hanya berharga RM53.75. Jadi jika diambil sebiji sehari, kos anda untuk menghilangkan masalah ini hanyalah lebih kurang 45sen sehari. Berbaloi sangat kan?

Kalau memang betul nak dapatkan betis yang cantik dan tak bersisik dah, hubungi saya sekarang di 012-3807024. Betis dah cantik, boleh la posing-posing pakai mini skirt depan suami. Kat rumah je tau, kat luar tak boleh, aurat hehehe. Kalau nak respon yang lebih cepat, boleh whatsapp/telegram saya ok.

Selamat Bercantik-cantik.


This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment