Wednesday 31 December 2014

Kulit Muka Nampak Tua Sampai Dikatakan Kakak Suami

Assalammualaikum,

Kulit muka nampak tua kalau dari muda tidak dijaga dengan betul. Lagi panas hati kalau orang kata anda kakak suami pula sebab suami nampak muda dan anda nampak tua. Kalau rasa nak atasi masalah kulit anda ni, saya akan kongsikan hari ini macam mana nak nampak muda 25 tahun tanpa perlu pembedahan plastik atau botox.

kulit muka nampak tua


Orang perempuan lebih nampak tua?

Orang kata orang perempuan ni memang akan nampak lebih tua dari lelaki, lagi-lagi lah kalau umur sebaya tu. Mungkin sebab orang perempuan ni lebih matang kan. Teringat mak saya pesan dulu, kalau nak cari suami jangan cari yang sebaya, cari yang tua 4-5 tahun dari kita. Hehehe tetapi jodoh kuat dengan yang umur sebaya.

Lebih-lebih lagi, saya rasa suami saya tu agak nampak muda juga lah kalau nak dibandingkan dengan kawan-kawan sekolah dia yang nampak lebih tua. Tak boleh jadi ni kan, mana boleh suami nampak muda dan saya nampak tua. Tak boleh tak boleh hehehe.

Mahu nampak muda 25 tahun?

Ada ke yang boleh buat kita nampak muda 25 tahun, kalau baru berumur 30 tahun, takkan lah nampak macam budak umur 5 tahun pulak. Macam menipu je.

Sebenarnya apa yang saya nak cadangkan ini, bukan lah bagi anda nampak muda 25 tahun, tetapi sel badan anda yang muda 25 tahun. Tak faham? 

Ok pernah tak anda jalani pemeriksaan kesihatan, dan adakah pakar nutrisi buat analisis yang walaupun anda baru berumur 30 tahun, tapi sel dalaman dan tahap kesihatan seperti orang yang berumur 60 tahun? Jadi saya sangat sarankan anda mengambil Vivix untuk lebih awet muda kerana ia membuatkankan sel dalaman anda muda 25 tahun.

Tapi nak kulit yang nampak muda?

Boleh, cantik dari dalam, InsyaAllah cantik juga di luaran. Ramai dah berpuas hati dengan hasil selepas konsisten makan Vivix ni. Kulit bertambah halus, nampak berseri dan gelung hitam bawah mata pun boleh hilang.

kulit muka nampak tua

kulit muka nampak tua


Jadi isteri-isteri, apa lagi, Vivix ni sememangnya 'investment kecantikan dan kesihatan' yang paling baik untuk kita. Kalau nak bagi suami pun boleh, bagus untuk tenaga seksual orang lelaki. Isteri cantik dan muda, suami sihat bertenaga. Cepat akak-akak, nak awet muda kena bertindak dari sekarang, boleh hubungi saya di 012-3807024. Selepas ni semua isteri-isteri lagi muda remaja dari suami. Boleh jadi bidadari pujaan hati suami, InsyaAllah. Kalau nak respon yang lebih cepat, boleh whatsapp/telegram saya ye.

Selamat Bercantik-cantik.


0 comments:

Post a Comment