Friday 2 January 2015

Rahsia Hilangkan Parut Chicken Pox Yang Semakin Hitam

Assalammualaikum,


Saya nak kongsikan petua hilangkan parut chicken pox yang semakin hitam. Bimbang kan kalau parut chicken pox tu tak nak hilang-hilang. Puas la sapu macam-macam, tetapi masih tetap hitam juga. Penat lah nak kena sorok dengan make up yang tebal. Saya memahami anda sebab saya sendiri pernah mengalami masalah yang sama. Geram setiap kali ke pejabat, mesti ada yang mengejek. Nak tahu apa rahsia saya hilangkan terus parut ini?

hilangkan parut jerawat

Berhenti pakai foundation pada parut anda!!

Penat kan, sebab saya dahulu pun perlu bersiap lama untuk pakai foundation supaya dapat tutup parut chicken pox yang hitam dan buruk tu. Dah la memang tak biasa pakai foundation, bila pakai foundation rasa macam muka tebal se'inchi' hehehe. Oh rimasnya.

Bila tak pakai foundation pula, siap sedia lah diejek oleh rakan pejabat. Dan depan suami pun rasa malu semacam lah, ye lah muka comot dengan parut kan. Isteri mana yang sanggup biarkan diri comot je depan suami kan.Tapi takkan lah nak pakai foundation 24 jam, tak bernafas muka hehehe.

Hilangkan dengan mudah, selamat dan berkesan

Saya nak kongsikan dengan anda semua bagaimana cara untuk hilangkan parut chicken pox ni. Ni yang saya amalkan dan Alhamdulillah tidak perlu lagi tepek foundation ber'inci'. Kulit muka pun bukan setakat parut tiada, tapi lebih licin, halus dan anjal.

Saya amalkan ESP, Vitamin C, Vitamin E untuk hilangkan parut. Saya kena chicken pox ni semasa mengandung, jadi saya hanya makan Vitamin E ni selepas beberapa minggu bersalin. Semasa ambil ESP dan Vitamin C serta beberapa vitamin dalam Set mengandung, memang nampak perubahan yang ketara, parut memudar. Selepas saya mula ambil Vitamin E pula, bertambah pudar dan tona kulit jadi lebih sekata sehingga suami puji saya nampak berseri-seri. Percaya tak dia tak pernah puji saya berseri-seri sebelum tu. Puas hati sangat dengan hasil konsisten makan Vitamin untuk kulit cantik ni.

Tiada lagi parut hitam di muka saya.
hilangkan parut chicken pox
Set Asas Untuk Hilangkan Parut Jerawat dan Chicken Pox

Tawan hati suami kembali

Jadi apa tunggu lagi kan, jangan biarkan parut di muka tu lama-lama. Makin tua umur kita, makin susah nanti nak jaga kecantikan kulit muka, lagi-lagi kalau tak dijaga dari muda. Bertindak segera kalau nak dapatkan balik kulit yang halus remaja ini. Kalau nak dapatkan set kulit parut ini boleh hubungi saya di 012-3807024. Jangan berlengah lagi tau, makin lama kita berlengah, makin teruk kulit jadinya. Makin kurang lah seri wajah tu nanti. Dengan pembelian set ini, saya akan kongsikan tips eksklusif supaya parut anda akan pudar dengan cepat.

Selamat Bercantik-cantik


This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment