Wednesday 7 January 2015

Produk Kulit Untuk Lelaki Yang Berjerawat dan Berparut

Assalammualaikum,

Hah ada tak cik abang yang mencari produk kulit untuk lelaki? Jangan tak tahu, zaman sekarang ni orang lelaki pun dah titikberatkan tentang penampilan kulit muka tau. Saya sendiri punya ramai customer lelaki yang beli vitamin untuk kecantikan kulit ni. Dan semestinya yang paling popular ialah 'Set Kulit Parut'

produk kulit untuk lelaki
Masker muka boleh bantu cepat hilangkan jerawat dan parut.

Keistimewaan Set Kulit Parut ini

Bukan sekadar vitamin untuk dimakan, tetapi boleh juga dijadikan sebagai Masker Muka. Hah, best kan? 2 in 1 lagi. Dan sebab ianya vitamin yang selamat untuk dimakan, jadi ianya juga lagi lah selamat untuk kulit muka anda kan, Masker Muka yang paling semulajadi tanpa bahan kimia yang merbahaya.

Set Kulit Parut ini terdiri daripada;


produk kulit untuk lelaki

Energizing Soy Protein, ESP
Kaya dengan sumber protein yang NON-GMO. Protein ni memperbaiki tisu kulit kita yang telah rosak. Jadi kulit muka anda yang berparut, berjerawat akibat geseran dapat diperbaiki. Kulit akan lebih halus dan anjal. Dan banyak manfaat lain selain untuk kulit, antaranya memberi tenaga. Jadi kepada kaum lelaki yang sentiasa aktif, mesti masukkan ESP dalam diet harian anda.

Vita E Complex
Kaya dengan vitamin E yang sememangnya bagus untuk memudarkan parut dan mengecutkan jerawat. Bukan itu sahaja, manfaat Vita E Complex ni paling disukai oleh orang lelaki kerana ianya mampu meningkatkan keupayaan seksual orang lelaki (Untuk yang sudah berkahwin sahaja ye). Kulit hilang parut dapat, kehangatan rumah tangga pun InsyaAllah dapat.

Sustained Release Vita C
Mempunyai 500mg vitamin C yang mampu membuatkan kulit lebih berseri. Vitamin C yang cukup dapat menjaga saluran darah kita dengan baik. Kalau anda merokok, anda sangat perlukan vitamin C untuk 'topup' balik vitamin C dari pemakanan harian disebabkan anda merokok. (Merokok itu BAHAYA)

Alhamdulillah ramai customer yang sudah berpuas hati bila menggunakan Set Kulit Parut ini. Parut semakin pudar, hati pun gembira. Saya lebih gembira.

produk kulit untuk lelaki
Testimoni customer 

Penat lah kan belek muka yang penuh parut dan jerawat tu. Kalau nak dapatkan kulit yang cantik dan sihat, boleh hubungi saya di 012-3807024. Masa untuk dapatkan kulit bersih dan tampil lebih berkeyakinan tinggi. InsyaAllah saya akan kongsikan rutin masker muka untuk anda dan beberapa petua kecantikan untuk pastikan jerawat dan parut anda cepat pudar dan hilang.

Oh ya, untuk respon yang lebih cepat, boleh whatsapp atau Telegram ye.

Have a nice day
This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment