Thursday 1 January 2015

Ubat Awet Muda Untuk Mengatasi Muka Yang Semakin Berkedut Teruk

Assalammualaikum,

Mencari ubat awet muda yang berkesan dan selamat dan yang paling utama semestinya HALAL? Dalam artikel ini saya akan kongsikan dengan terperinci tentang ubat ini. Tetapi tunggu!!! Ianya bukan ubat, tetapi ianya adalah pemakanan tambahan, satu tonik anti-penuaan yang bakal membuat anda berasa muda 25 tahun.

ubat untuk awet muda

Tonik anti-penuaan yang kaya dengan Polifenol.

Tonik anti-penuaan yang saya maksudkan ialah Vivix. Vivix merupakan minuman campuran botani dan kaya dengan Polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani  Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. 

Apa Keistimewaan Polifenol dalam Vivix?

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Antara manfaat yang boleh didapati dengan mengamalkan Vivix

  1. Perlindungan antioksidan
  2. Menyokong sistem imun
  3. Menyokong kesihatan otak
  4. Menyokong kesihatan sendi
  5. Menyokong sistem imun
  6. Menyokong kesihatan jantung
  7. Menyokong fungsi kardiovaskular
  8. Kesihatan keseluruhan

ubat awet muda

Bagaimana Vivix berfungsi?

1. Memperbaiki sel DNA

Tahukah anda yang setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satu akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi sel DNA tubuh kita dan melambatkan proses penuaan tersebut. 

Vivix sesuai diambil oleh mereka yang baru menjalani rawatan pemulihan kanser seperti kimoterapi, supaya dapat mengembalikan sel tubuh pesakit kepada keadaan asal.

2. Memperbaiki tenaga sel

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Dengan mengamalkan Vivix, ianya akan membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi

Semakin kita meningkat usia, kita akan mula rasa sakit di sana sini, ingatan pun jadi semakin pudar. Dengan mengamalkan Vivix, ianya membantu mengambalikan keremajaan.



Istimewa untuk anda yang ingin tampak lebih muda, ini lah masanya untuk dapatkan Vivix. Lebih istimewa kerana bulan ini ada harga yang sangat istimewa untuk anda yang ingin membeli Vivix. Tampil 25 tahun lebih muda dan sihat bersama Vivix sekarang. Nak kan kehidupan yang lebih sihat dan tidak nampak tua sebelum usia, hubungi saya sekarang di 012-3807024. Sayangi kesihatan diri demi orang yang tersayang dan yang penting badan sihat, nak beribadat pun lebih mudah kan. Bukan sekadar nampak cantik sahaja.


This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment