Saturday 10 January 2015

Masalah Rambut Botak Tengah Di Usia Muda

Assalammualaikum,

Masalah rambut botak tengah walaupun baru berusia 30an pasti merunsingkan kan? Nak pulak kawan pejabat, malah isteri sendiri asek tegur je bab rambut yang semakin botak tu. Kurang handsome katanya. Apa nak buat?


masalah rambut gugur dan botak

Rawat dari dalam.

Bagi masalah rambut yang sering gugur, itu tandanya anda kurang nutrisi untuk kesihatan rambut. Jadi, baiki dari dalam dengan mengamalkan Zinc Complex dan Vitalea. Zinc Complex membantu menyihatkan rambut kita supaya tidak lagi rapuh dan cepat gugur. Vitalea pula memberi nutrisi Zat Besi yang juga bagus untuk kesihatan rambut. 

masalah rambut gugur

Pilih shampoo yang betul

Pemilihan shampoo yang betul yang bebas dari bahan kimia merbahaya juga sangat penting. Rambut sangat 'delicate' jadi penjagaan yang sangat rapi diperlukan. Selain merawat dari dalam, anda juga boleh gunakan Set Penjagaan Rambut Prosante ini. Set ini terdiri daripada Prosante Shampoo, Prosante Conditioner, Prosante Nourishing Scalp Serum. Fungsi shampoo dan conditioner adalah untuk memelihara kesihatan rambut manakala Nourishing Scalp Serum ini akan membantu membaiki masalah kulit kepala dan juga merangsang pertumbuhan rambut.

Testimoni Pengguna
'So ada la suatu hari ni, customer merangkap jiran Jiha, dia nak order Nourishing Scalp Treatment. Sebelum tu dia ada amek Zinc Complex. Dan selepas 2 minggu, Jiha follow up la dia. Ternyata dia puas hati. Dia kata rambut dah kurang gugur dan nampak lebat.'

Hah tu belum ambil full set pun dah nampak perubahan positif pada rambut kan. Memang ternyata berkesan. Alhamdulillah

Jadi, anda dah rimas dah kan melihat rambut yang asyik gugur sahaja sampai dah boleh nampak kulit kepala tu. Rasa rendah diri lah kan sebab umur masih muda tapi kepala dah mula botak, rambut pun kusut dan nampak tak bermaya. Baru nak belai-belai rambut sikit, rambut dah tercabut. Kalau anda nak atasi masalah rambut gugur yang boleh membawa ke arah kebotakan ini, hubungi saya di 012-3807024. Rambut yang cantik pasti akan beri mood yang ceria pada diri sendiri kan. Hargai lah rambut anda, jangan biarkan ianya rosak, busuk dan gugur hingga botak.

agent shaklee penang


This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment