Monday 9 March 2015

Masalah Tumit Kaki Merekah & Kasar Penyebab Suami TAKNAK Dekat

Siapa ada masalah tumit kaki merekah? Hah ada tak suami komplen kaki kasar dan dia taknak duduk dekat sebab takut tergesel kat kaki dia. Keras dan sakit tercucuk-cucuk katanya. Aduhai sedihnya rasa hati ye tak? Tapi tak apa, saya nak share kan sesuatu yang menarik untuk anda atasi masalah tumit kasar dan merekah ni.
Aduhai macam mana nak hilang ni??

Penat kan sapu segala losyen tapi tak membuahkan hasil yang diinginkan. Bagus usaha tu, teruskan tetapi dengan menukar kepada cream Herbal Blend yang sangat serbaguna tetapi perlu tahu, kulit merekah harus juga dirawat dari dalam. Maksudnya kena ambil pemakanan yang sesuai untuk kulit dan lebih-lebih lagi untuk kulit mati, kesat, kasar seperti di tumit kaki tu.

Nak kongsikan pengalaman pengguna Energizing Soy Protein, ESP dan juga Sustained Release Vita C. Kalau sebelum ni tapak kaki merekah teruk, selepas mengamalkan makanan tambahan ini, Alhamdulillah, tumit merekah tiada dan halus bak bayi katanya. Alhamdulillah

masalah tumit pecah
Macam tapak kaki baby

masalah tapak kaki kasar
Alhamdulillah, suami puji tapak kaki semakin lembut.

Apa kelebihan ESP ni untuk kulit? Jom baca manfaat nya.

Antara Manfaat Utama ESP
  • Awet Muda dimana asid amino berperanan untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan gland
  • Baik untuk hormon dimana kandungan isoflavones dalam kacang soya membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung
  • Baik untuk prostat, Genistin yang terkandung dalam kacang soya terbukti mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Juga baik untuk untukuterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat
  • Kulit remaja, baik untuk kulit di mana merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Pembekal tenaga, membekalkan tenaga dengan cepat dan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan
  • Membaiki pigmentasi, membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur
  • Membaiki memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
Selain bagus untuk kulit, banyak lagi manfaat lain seperti yang telah saya senaraikan di atas.


Jom baca kelebihan Sustained Release Vita C pula ok.

Manfaat Sustained Release Vita C Shaklee;
  • Membentuk Kolagen - Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Memperbaiki simptom pendarahan- Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan sistem imun- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mengurangkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.
  • Memerangi kanser- Ia adalah satu-satunya antioksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit- Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki Insomnia- Ia memperbaiki Insomnia, stres masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan kolestrol sihat- Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Ok jangan biarkan tapak dan tumit kaki anda kekal kasar dan merekah pecah-pecah. Sampai bila nak menahan sebak di hati bila suami asyik kutuk dan tak mahu dekat-dekat dengan kita kan. Nak dapatkan Set Tumit Cantik ni, boleh whatsapp saya, Najihah di 0123807024 untuk order yang pantas serta konsultasi istimewa untuk anda yang nak bercantik-cantik.

KLIK SINI UNTUK PEMBELIAN DAN DISKAUN SEHINGGA 20% DENGAN MENJADI AHLI

This entry was posted in

2 comments:

  1. saya memang suka esp nih, barulah bertenaga

    Jom kita baca TIPS KULIT CANTIK

    ReplyDelete
  2. Saya datang ziarah, baca entry dan follow...
    Moga diberkati dan dirahmati Allah selalu... :-)

    ReplyDelete