Wednesday 28 January 2015

Krim Malam Yang Bagus Untuk Kulit Kering Supaya Tak Tumbuh Jeragat

Assalammualaikum,

Penggunaan krim malam yang bagus untuk kulit kering adalah sangat penting agar tidak terjadi masalah jeragat pula pada muka. Selain masalah jeragat, pengunaan krim malam secara konsisten juga dapat mengurangkan garis halus di wajah terutama di bahagian tepi mata. Anda pasti tak mahu terbeban dengan masalah garis kedutan halus di usia muda kan, apatah lagi masalah jeragat.




Salah satu tips kecantikan dari dulu hingga kini adalah dengan mengoleskan krim malam setiap hari sebelum tidur. Ini bagus kerana ianya membantu memperbaiki kulit wajah kita semasa kita dalam keadaan rehat (tidur). 

Saya nak kongsikan pengalaman saya baru-baru ini. Saya memang ada masalah kulit kering di bahagian tulang pipi. Sejak akhir-akhir ini semakin teruk mungkin sejak kebelakangan ini cuaca agak panas di waktu malam, jadi saya tidur dalam air cond. Kulit di bahagian tulang pipi tu menjadi kering dan sangat perit. Tidak!!! Ini boleh menjurus kepada masalah jeragat tau.

Jadi cepat-cepat saya dapatkan krim malam ini iaitu 'Overnight Renewal Whitening Cream' selepas membaca testimoni yang menarik dari rakan-rakan. Ada yang kata kulit semakin lembut, pori mengecil malah parut jerawat lama pun semakin memudar.

Apa lagi saya pun order dengan segera dan bila parcel sampai keesokkan harinya, cepat-cepat saya buka tengok krim malam ini. Tak sabar nak tunggu malam untuk pakai. 

Alhamdulillah, seminggu pakai krim malam ini, hilanglah kulit kering di tulang pipi tu dan tiada lagi perit, Bangun tidur rasa muka semakin cerah dan sihat. Lega sangat rasa. Risau lah kan kalau tiba-tiba muka ada jeragat.

krim malam yang bagus untuk kulit berminyak
Rutin kecantikan sebelum tidur

Apa yang buat saya lebih jatuh cinta ialah, ianya dari bahan semulajadi. Kena lah pilih yang betul-betul berkualiti kan. Kalau pakai cream sebarangan, bimbang beri kesan tak elok pada kulit, jangka masa pendek mahupun jangka masa panjang macam kanser kulit, Nauzubillah.

Kalau anda ada masalah yang sama dan nak atasi segera boleh hubungi saya melalui whatsapp/telegram 012-3807024. Jangan ambil mudah tau masalah kulit muka ni. Kulit muka yang bersih dan sihat boleh tingkatkan keyakinan diri kita dan tentunya salah satu cara untuk tawan hati suami kita kan. 

Ok Selamat Bercantik-cantik


This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment